modellfotografering....

Hej alla frusna knoppar.
Idag så åkte jag till skolan och det började väl inte så bra men sen hade vi studiofotografering-modell. Och det var bara att göra sig i ordning.
Sen åkte vi iväg till gbg och vi kollade kläder mm, jättemys.
Drack en milkshake som frukost, lunch och middag i ett eftersom jag inte kan äta något än. Men halsen känndes jättebra idag :D
Sen åkte vi till bergakungen (sveriges bästa biograf mitt i gbg) och där hämtade vi ut biljetter till Lucia movienight. Det fanns en över som nanna hade beställt men som inte kunde användas för att Frida inte kunde :( så den tog jag^^
Ska bli jättekul^^
Sen stannade vi där och pratade mm. Och sen gick vi till spårvagnshållplatsen efter att vi sagt hejdå till Nanna som ska på skandinavium och se idol! FUSKigt!!!!
Men spårvagnen kom aldrig och jag började bli rädd för att missa min buss så till slut sprang jag från typ bion till centralen där jag hoppade på en buss som skulle precis åka. Sen ser jag min andra buss åka så jag kutar allt vad jag har och jag kom med :) Skills

men kan dock inte ge er något smakråd på dagens fotografering eftersom jag har för många läsare som kommer skvallra till läraren... Aja men ha det göttans, love you!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0