Nee nu körde dunderburgaren förbi igen...

Hejsan tjofräsch i södra turkiet där vi stannar för en kissepaus..
Idag var det rätt chill i skolan^^
Och rörligbilden vara lika rolig som vanligt, undrar hela tiden vrf jag blir så uppspelt och kåt när jag har den??
hahaha...

I alla fall, nu har jag fixat fillifixen tills på onsdag :)
Och så ska jag ta massa kort imon ute på snön och vet ni vad,
Imon har jag en månad med älsklingen :D

Han är såå sööt :D

Men nu ska jag sluta babbla och ta fast den där burgaren som kör i 20 km/h, skandal!
Och bara för det får ni en bild som är 2 år gammal, bye <3


Det var som fan!

Kommentarer
Postat av: Calle

kolla min blogg :P

2010-12-07 @ 00:11:07
Postat av: Calle

p.s vem är det som är så söt????????

2010-12-07 @ 00:12:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0