OMG!!!!!!!!

Jag är helt shockad!
Nyheten sprids som en löpeld genom världen och jag hoppas innerligt att den inte är sann!
Zac Efron och Vanessa har gjort slut!!! OMG
Läs vettja, är så shockad att jag ska ta mig en kopp te^^



Det är verkligen slut denna gång, detta är inte ett rykte. Turturduvorna från High School Musical, Zac Efron och Vanessa Hudgens har officiellt gjort slut efter flera år tillsammans! Paret har lovat fansen att de kommer förbli vänner och att det inte låg någon otrohet bakom, deras romans har helt enkelt bara kommit till ett slut.

Det är samma gamla Hollywoodgrej, Zac och Vanessas karriärer har tagit dem till motsatta sidor av världen under majoriteten av året och de tycks aldrig få se varandra. Så om ni förväntade er att de skulle offentliggöra sitt bröllop snart, är vi ledsna. Det gyllene paret är borta. Här är en titt tillbaka på deras tid tillsammans i bilder. (Källa: People)
Kommentarer
Postat av: Anonym

är det en kille eller tjej du är tillsammans med?

2010-12-14 @ 14:54:36
Postat av: Calle

OMG

2010-12-14 @ 15:49:19
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Natta

lol "är så schockad att jag ska ta mig en kopp te" roligt sätt att lugna ner sig på :P (alltså jag menar inget illa om du trodde det, jag tyckte bara det lät lite kul)

2010-12-14 @ 22:13:33
URL: http://gossipbay.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Hemma från kanarieöarna nu =)

2010-12-15 @ 10:35:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0