plugg hela dagen lång

Hejsan och tjofräsch ner på det blöta nerpissade golvet.
Idag vaknade jag och hade så sjukt ont. Asså värre smärta kan man ju leta efter.
Men nu har jag börjat min kur och mandlarna blir mindre. Men så är det ju bara 20 dagar kvar..
Men jag tänkte idag att jag skulle bli klar med så mycket läxor som jag bara kunde men jag fastnade vid datorn efter att jag gjort klart en läxa och jag kanske borde börja prioritera bättre??

Sen är jag fortfarande hungrig och har gått ner..............7 kilo!
Som en smäll på käften. Inte kul alls men så brukar det va när jag är sjuk. Det som är bra att jag klarar mig utan mat är att jag kan vara med i Robinson utan att klaga^^
Hahahaha....

Men ska ta min eftermiddagskur nu så ha det gött dådå, bye :D


Ush för studier!

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej!

Har precis lagt upp en ny design, ta gärna en titt!

http://robinwinberg.blogspot.com/2010/12/design-by-rwd.html

2010-12-02 @ 23:09:15
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0