surr....surr...surr...SMACK!

Hejsan svejsan allihopa.
Har idag vart och städat ut huset som vanligt och det var rätt jobbigt idag för jag fick böja ryggen så mycket, så nu kan jag knappt röra mig...

Btw, mina tabletter gav en bieffekt :(
Dem gav mig jättemegaont i halsen idag och jag orkar inte att ha det!
Läkaren sa att jag kunde få det och nu är det bekräftat

Men idag är det Lucia movie night som gäller och det ska bli mega kul, hoppas halsen är bra tills dess :)
Fotade även Nisse idag och det kan jag ge er nyfotografer ett tips om. Djur är alltid ett säkert val om du vill prova funktioner med din kamera. Dem är väldigt bra modeller också :D

Aja men nu ska jag göra mig i ordning så ha det göttans då<3




Kommentarer
Postat av: Calle

söt

2010-12-12 @ 17:54:00
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är öppnad, kolla om de va du :) om inte anmäl dig till lucka 14 :D

kram

2010-12-13 @ 11:56:47
URL: http://liindblaads.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0