2012 in my..?

Ja, jag har nyss sett på 2012 igen. Säkert den 20 gången nu haha.
Tycker den är så bra och jag typ får tårar varje gång.
Jag undrar verkligen vad som händer den 12.21.12
Då världen som vi känner den kommer gå under?
Liksom det är ju 2010 nu och på filmen så började dem arbetet innan 2010
Så det kommer inte bli som på filmen ^^

Men jag vill liksom veta för om mayaindianernas kalender slutar då, vad händer då?
Säkert ganska många som går och funderar på detta och om det händer vad ska man göra då?

Och jag vet vad jag skulle ta med, min familj och Nisse man han ingår ju liksom i familjen<3

Och jag bara undrar, vad skulle ni ta med er om ni fick veta att ni skulle få gå ombord på något som skulle rädda oss?
Ni får bara välja en sak för alla får ju gå ombord så då kommer ju alla era kompisar, familjer med oxå^^

Jag skrev att jag skulle ta med familjen även om dem får gå ombord ändå, men jag skulle nog inte välja något annat, kanske mobilen så man kan ringa till alla eller Nisse om dem inte klassar honom till familjen^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0