:( blubblubb

Faan, kamerasladden har inte kommit än så jag ringde och frågade om dem hade skickat iväg den och dem sa att dem hade det.
Får väl hoppas att den kommer imon :)

Idag blir det i alla fall plugg och det kommer det bli hela veckan nu.
Det är bara för att jag har prov i matte och om jag får ig igen som måste jag läsa matte B nästa termin igen!
Det orkar jag inte med!

Sen så vill söta Frida att jag ska komma till henne till helgen men jag kan bara inte.
Ska städa här hemma, plugga och göra mycket annat.
Tycker det är jättesynd för jag vill verkligen åka.
Själv är jag ensam från torsdag till lördag tror jag för mamma och brorsan ska åka skidor.
Jag suger på att åka så jag vill inte följa med och göra bort mig, hahaha.

Sen så är det ju OS och massor med annat på TV så jag kan ju inte bara missa det!

Men sorry för dålig uppdatering men jag har verkligen mycket att göra nu under lovet så bloggen är halvt död, hihi.

Btw, jag hittar inga sommarjobb, får fan panik! Kommer säkert inte få något iår:/
Men får hoppas :)

Men ha en trevlig dag som vanligt <3

Kommentarer
Postat av: frida

Men åh Eddie, kunde du inte sagt det i ett sms istället för på bloggen?!

2010-02-17 @ 12:24:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0