buhu kiropratisien

Fan jag undrar verkligen om jag fick godkänt på mitt matteprov, det känndes inte så men jag får verkligen hoppas.
Är nu hemma och myser i sängen med en kopp choklad och brownie, ^^

Nu längtar jag bara till fredag efter skolan då lovet börjar! Omg vad jag behöver lov asså :p

Och så är det OS hela veckan så det blir mycket blogging om det <3
Jag älskar faktiskt OS och vintersporter, fast jag kan ju helst skippa att se på ishockey :/

Men ska se på någon mysig film nu eller så letar jag saker på internet, kram på er

Lite bilder på mitt hår idag, så lovely :p





Kommentarer
Postat av: omg!

Fy fan vad snygg du är. Är du över 20? Du ser liksom ut som en 22 åring! OMG eller som du säger det, lovely ;)

2010-02-09 @ 20:14:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0