glad, fast inte glad

Har fått igång bredbandet idag så nu slipper jag att loggas ut från msn mm.
Nu kan jag äntligen se på videos på youtube.
Jag kan äntligen se på tv program som jag missat.
Och jag är underbart glad över det.

Men just nu så känns det inte bra, jag saknar någonting.
Jag saknar en person som jag inte vet mycket om men som har gjort stor plats i mitt hjärta.
Och när kommer jag få säga till alla?
Det gör att jag blir inte riktigt glad.


Men nog med snack nu, Jag har haft en bra dag idag.
Och vet ni, imon så ska vi i klassen baka och se på film hela dagen. Så jag tar med kameran och lägger sen upp bilder.
För nu när jag har nätverk så kommer det bli mycket bilder :D

Kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0