JAHA :O

Så kom det inga bussar idag då.
Blev jätteförbannad för jag stod och väntade på bussen i ca 1 h men det kom ingen.
Mina fötter frös ju till is verkligen!
Så jag gick hem igen och tog hårtorken för att värma fötterna.
Det tog en halvtimme för att jag skulle få tillbaka full känsel i dem!!!

Hatar all snö och all kyla, liksom om 4 månader så brukar alla svenskar bada och sola och det brukar vara 25 grader varmt, men jag kan då fan inte änka mig det just nu!

I alla fall så ska jag ta vara på dagen och plugga inför talet som jag ska hålla på svenska lektionen.
Kommer säkert gå bra men jag har inte ens börjat skriva...
Sen så ska jag se på en film och mysa och sen blir det OS igen ^^


Hoppas ni får en bra dag<3


baksidan av huset igår. Solen han smälta lite men idag så ska det bli snökaos igen. Undrar om det blir det??

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0