Melodifestivalen rockar sönder idag!

Ja ni läste rätt, idag är det så sjukt bra låtar att alla borde få vara med i finalen!
Jag skämtar inte!

Jag vill bara säga att dem som håller i melodifestivalen har ju tänkt helt fel!
Alla dem här bidragen skulle kunna slå ut alla dem som gått vidare redan!

Vill ni veta vilka bidrag det är och tjuvlyssna på dem?
klicka då här

Själv tycker jag att Melodi nummer 7 ska gå vidare^^
DARIN!!!!

Sen så vill jag faktiskt ha med nummer 5
Det låter kanske konstigt men jag tror vi skulle kunna ha stor chans att vinna hela skiten med den!
Sen så vill jag typ ha med alla andra oxå


Btw, sluta med att skicka hat kommentarer om OS
Jag vet att jag kanske skriver mycket om det men det händer ju bara 1 gång på 4 år!
Men jag skriver ju bara när vi får medalj!
Jag tror det är så att jag har inte skrivit så mycket om annat just nu men om jag hade skrivit om kläder och sådant oxå så skulle ni knappt märka att jag skrev om OS
Men jag kan säkert ändra på mig^^




Darin ska gå till FINAL!
  

Kommentarer
Postat av: Jocke

Men du kan inte mena allvar? :O Menar du att du tycker att bidragen är bra? :O

Den enda som förtjänar att gå vidare är ju Elin Lanto och hennes låt är inte ens särskilt bra. :(

2010-02-20 @ 19:33:16
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0