mums :)

Jag äter ju oftast mackor med nutella och coca cola på morgonen.
Men idag så blev jag väldigt sugen på jördnötsmör

Jag har smakat på det innan och det var faktiskt inte så fel, så jag kollade upp lite om det fanns så man kunde göra egen!

OCH DET FINNS DET<3

 

Tänk att få vakna varje morgon och inte bara njuta av nymalen och nybryggd espresso utan också kunna bre en härlig macka med 3cm tjockt lager av jordnötssmör. Helt nymalet och färskt såklart.

Med vår vackra maskin kan din dröm bli verklighet.

Specifikationer

  • Desto mindre nötter desto lättare att mosa ner dem till smör.
  • Var kreativ och använd makadamianötter, cashew eller vad som helst.
  • Välj om du vill ha grovt smör eller fint och slätt.
  • Mäter 9 x 16 x 25cm.
  • Förpackningen innehåller maskinen, en plastskål och instruktioner på engelska.


    Frågan är bara, Funkar den verkligen för om den gör det så ska jag lätt köpa den :)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0