sammanfattning av dagen...

hej alla söta läsare.
Idag har jag vart på filmfestival :)


Jag åkte tidigt för att hinna till Draken, och tack och lov så var alla bussar och spårvagnar försenade!
Och det var tur för annars hade jag fått vara på Järntorget i ca 2 timmar!

Men när jag hade gått in på 7-eleven så beställde jag min första semla iår och då kommer nanna och frida :D<3
Så jävla skönt!
Sen när vi skulle in på "bion" så var där bara Ellen och en till, då visar det sig att alla redan hade gått in!
Vi skulle ju samlas jävla idioter!, ska döda den som sa åt alla att gå in, fyyy faan!

Sen så blir jag tvungen att sätta mig vid en äcklig fet "kvinna". Och asså hon hade med sig tandtråd som hon satt och petade tänderna med! Hon stank och var så knubbig att jag fick sitta hur obekvämt som helst! FITT KÄRRING!!!
Första filmen vara fan kass, har aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv!

Sen gick vi och åt på Burger King!

Sen så valde jag platser och jag älskade dem hahaha.
Och den andra filmen var grym, 10 av 10!
Den hette Brothers


JA sen gick jag och mina älskade vänner till femman och chillade gärnet och gick på ännu ett café <3

Det var väl typ allt, orkar inte berätta mer hahaha. Men här kommer bilder<3


<333 se även att jag börhat käka på min samle hahaha :p


7-eleven


<3 you




"bioduken"


haha fikade ige och se att jag börjat på min kaka, hahaha mums :)

Orkar inte lägga upp mer bilder för jag måste verkligen äta nu!

Men puss på er<33

Kommentarer
Postat av: frida

eddie snälla x100 ta bort den bilden på mig, lägg in en annan? jag lider...:(

2010-02-08 @ 20:10:08
URL: http://fridahellgren.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0