sammanfattning av dagen...

Hej på er läsare.
Jag har min dystra vecka denna veckan och är deprimerad som fan..
Sen måste man ju hålla masken och vara glad i skolan man när jag åkte till skolan idag så ville jag bara lägga mig under däcken på bussen!

Men jag har haft en rolig dag i skolan och självklart ska inte mitt humör påvärka bloggen.

Idag bakade vi muffins i skolan och såg på baksmällan:)
Och jag var väl klassens "jobbigaste" för jag sprang bara runt och tog kort hahahaha.
Gud vad alla blev sura hahaha, ni går ju på media för faan :p

Men det var verkligen mysigt och jag hade inte sett baksmällan innan så jag älskade den verkligen.

Vill bara säga till alla att det blir städning imon pga att många i klassen tappade sina popcorn på golvet!
Jag äter inte det så jag var inte inblandad :p

Här är lite bilder, får ju inte lägga upp bilder på mediaeleverna hahaha










matilda gömmer sig men ni kan läsa hennes blogg på bloggar som jag följer






Glasyr


Mina blondies




Btw, idag kommer Andra Avenyn och jag har längtat så mycket efter det <3
Men ska ta och fixa alla saker nu som att göra mat och göra andra saker, hemligt!



Btw här kommer dagens tjuvlyssning!

2, 14 åriga tjejer satt på bussen och snackade:

Första: Har du hört!
Andra: Nee vadå?
Första: Kissie ska på operation idag!
Andra: Asså orka!
Första: Vrf ska alla blonda rika bitchar göra brösten större?
Andra: Asså jag vet inte, så fult
Första: Hur orkar man igentligen?
Andra: Asså förstår inte att man ens kan göra det!

Tystnad

Andra: Vem fan är Kissie föresten?

Hahaha, fy faan vad jag skratta, hahaha.
Orka att man inte vet vem Sveriges största bloggerska heter:p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad myysigt ni har i eran skola :)

Och jag har en fråga:)

Har du varit med om något verkligen jobbigt i ditt liv? och i så fall vad?

2010-02-03 @ 18:22:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0