Ska inte göra det!



Ja, den här låten gjorde att jag försökte hänga mig själv. Det är första gången jag säger detta men det kommer ju ändå komma ut till slut.
Det var för några år sedan då jag var i djup drepression och jag ville verkligen dö.
Men min kompis räddade mig och nu lever jag.

Har ju en icke så bra vecka för jag är verkligen nere. Och asså jag tänker bara på en sak och jag kan inte släppa det!
Det gör så jävla *** ont att jag bara lider sönder.

I alla fall så satte jag in mitt egna namn när hon sjuger fia. Och det var precis så här jag kände!


Men hallå jag klarar allt här i livet för jag viker mig inte för idioter!
Så jag kommer ju självklart inte ta livet av mig hahaha.


Men alla ni som tror att det bara handlar om en sak, det gör inte det så sluta skriv era fitt kommentarer!

När jag blir större och får tid, ja då ska jag skriva en bok: Bakom tårarna
En bok som kommer handla om mitt liv som barn.
Jag kan medge att många har haft det svårt men jag vill ändå visa vad som kan hända ett oskyldigt barn.

Och jag vet att ni blev lite nyfikna nu och undrar säkert vad faan jag pratar om men jag säger inget mer än det här :p


Ha en bra kväll<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0