Svamp + hjälm ^^ dagens roliga

Svampbob Fyrkant fyller 10 år i år, vilket jag måste medge att kommer lite som en överraskning. Själv upptäckte jag inte detta barnprogram först förrän några år sedan. Som en hyllning till jubileet så har Les Ateliers Ruby skapat motorcykelhjälmar med hela Svampbobs ansikte på. Detta är något jag gärna skulle vilja se alla Harley Davidson-typer glida runt med, undrar hur skräckinjagande man hade sett ut då? Vi är trots allt inne i en ny era nu, där töntigt mode är det nya svarta.

€800 (8 600 kr) kostar en Svampbob-hjälm och finns att köpa hos colette, men det gäller att skynda sig. Hjälmarna säljs nämligen bara i en begränsad upplaga med 200 numrerade exemplar. Och för det priset, så får vi hoppas att den är lika säker som den är helt underbart häftig.


Vad tycker ni :p

Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha! Fett snygg ju! Skulle lätt köpa om jag hade dom pengarna :D

2010-02-25 @ 19:36:52
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0