Svaren :)




Skolan:

Vilket program går du på?
Jag går på Medieprogrammet på Mimers Hus i kungälv ^^

Vrf valde du just det programmet?
Jag valde det inte utan det blev ett fel när mina val skulle göras så mitt 5 hands val blev mitt första val i datorn. Sen gav jag det en chans för jag trodde jag skulle byta, men det gjorde jag inte för jag har världens bästa klass<3

Vad är ditt favoritämne?
Det är ju självklart bild<3

Ditt sämsta ämne är??
Hahah, det är verkligen engelska, hahaha

Trivs du i skolan?
Jag trivs som en katt i en fiskskål, hahaha. Nee men jag älskar min klass så ja dte gör jag.

Är skolan ett bra val?
Ajemän, den är jättebra, fast man typ känner ju alla :/
Och så luktar det hemskt på vissa ställen som i korridorerna.
Men skolan är verkligen ett bra val^^

Pluggar du mycket eller sitter du bara och bloggar?
Haha, nee jag pluggar inte så mycket som jag igentligen borde. Jag hatar att plugga och bloggar hellre, hihi

Kommer du läsa vidare efter skolan?
Ja, kanske, vet inte. Hahaha


Bloggen:

Vrf började du blogga?
Jag började för att min kompis Frida bloggar. Och då ville jag veta hur det känndes. Jag ville även tjäna pengar på bloggen så det var ju en anledning, hahaha.

Gillar du att blogga?
Hahaha, ja annars så skulle jag ju inte blogga, hahaha

Hur många läsare har du på bloggen?
Det verierar ju så klart, men minsta talet jag haft är 20 och högsta är 387. Så det är minst 20 varje dag.
Och jag bryr mig inte om hur många läsare jag har igentligen, bara jag får andra att ha något att göra, hahaha

Brukar du få elaka kommentarer?
Typ hela tiden, men jag bryr mig inte så klart. Jag raderar dem och så fortsätter jag att blogga. Om man ska vara ärlig så får jag ca 5-10 elaka kommentarer varje dag, hahah. Men hallå de får skylla sig själva när de skriver saker som jag ändå inte kommer godkänna^^

Har du bloggat länge?
Nee det har jag inte, jag började den 8 oktober 2009

Kommer du fortsätta att blogga?
Haha, klart jag kommer det. Det går ju liksom inte att sluta nu*:p


Privatliv:

Är du gay?
Bara så alla vet, detta är en vardaglig fråga som jag får. Och bara för att jag bloggar om kläder och mycket "tjejiga" saker så betyder det inte att jag är gay!

Är du kär i någon just nu?
Jag måste säga att jag var och typ är fortfarande, hehehe

När hade du sex för första gången?
Hahaha, rolig fråga verkligen. Jag hade det första gången när jag var 13 med Sofie Andersson på ett läger :)

Är du rik eller fattig?
Jag ka väl säga att jag är medel, fast det känns som jag är fattig nu när vi precis flyttat mm...

Vrf gillar du kläder så jävla mycket?
Hahah kläder är väldigt viktigt för mig för det visar vem man är och vilken klass man är i. Asså om man har billiga kläder så tror alla att man är fattig osv. Kläder är liksom så vikitgt att jag får problem när jag ska handla kläder för då tar det minst 5 timmar, haha

Vad är det jobbigaste du vart med om?
Det måste varit när Katja dog, hon var mitt hjärta och när hon dog så dom mitt hjärta. Men hon vakar över mig varje dag och det finns ingen annan i hela mitt liv som kan mäta sig med henne<33

Gråter du ofta?
Hahah, jag har mina depressioner som ni vet. Och det har med många saker att göra.

När ska du skriva din bok "Bakom tårarna"?
Bra fråga, jag vet faktiskt inte. Ska nog börja på den när jag slutat gymnasiet :)

Du är väldigt smal av dig och du bakar rätt så mycket om jag förstår det rätt, vrf går du inte upp i vikt?
Hahaha, många frågar det och jag kan väl säga så att jag kommer aldrig bli fet och det har min läkare sagt. Jag har bra matsmältningssystem som gör att jag kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt, haha
Lite fubbigt, men sanningen är att jag hatar att inte kunna gå upp, jag vill liksom väga minst 70 kilo men väger alltid på ett 60-tal

Är du romantisk av dig?
Haha klart jag är. Jag älskar filmkvällar och att resa och bara ta det lugnt

Vrf gör du yoga??
Jag är väldigt stressad av mig och behöver stressa ner efter en dag i skolan och då sätter jag mig ner och slappnar av med avslappnad musik^^

Din favoritdryck är?
Coca Cola, hahaha


Det här var många frågor av många frågor^^
Jag tyckte det var jättekul att svara på alla frågor. 
Men som sagt skriv på bloggen nästa gång för jag orkar inte läsa mail, hihi.

Har jag missat något eller har ni glömt att fråga något, ja då kan du ju skicka en fråga så tar jag med den i nästa frågestund<333 

Kommentarer
Postat av: alexander

Det var liksom på tiden att du hjorde dem frågorna hahaha, älskar din blogg, så bäst

2010-02-06 @ 18:37:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0