ubbubb

Så vann vi ingen medalj i ishockey i år då!
Dem olympiska herrarna slås bort av slovakien:(
Då kommer vi inte få 7 guld som förra OS, utan det blir minst 4..

Faan!!!!
Idag så har det btw snöat golfbollar, fy fan vad stora snöflingorna var.
Tycker att vintern kan ta slut snart, vill ha 30 grader varmt året om men det kommer ju aldrig hända.

Så mina "sommarkläder" var kanske inte bäst idag fast konstigt nog så var det väldigt varmt ute så jag behövde ingen tröja utan bara en t-shirt :D

ska ta och äta nu och sen så ska jag kolla OS - Curling semifinal!
Sen så ska jag kanske göra mitt tal om jag hinner för jag är jättetrött och jag tror jag kommer somna snart, haha

min underbara söta t-shirt<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0