vacker dag<3

Jag vaknade i morse och var jätteglad verkligen, har nog aldrig vart så glad i hela mitt liv.
Så jag tog massa foton bara för att allt var så vackert ute.
Men sen så kom jag ju alldeles för sent till skolan så när lektionerna började så sjunktes mitt humör.
Men när jag kom hem igen så blev jag jätteglad igen och fotade lite till :)

ligger i sängen och äter nutella mackor och gör läxa. Mamma ville ta med mig till göstas (restaurang) men jag orkade inte så hon fick åka själv med mormor.

Här kommer lite bilder<3









det var lite bilder <3 älskar sol och värme!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Riktigt bra bilder ju! :)

Och söt som vanligt ;D

2010-02-11 @ 20:56:19
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0