Dagen

Ja vilken dag detta varit, hihi.
Ni vet vad som hände imorse så jag kan väl säga att det var kul i skolan, dock så hände en sak som gjorde stämningen sorgsen.

Du är en av mina bästa vänner och jag kommer alltid finnas där för dig<3 hoppas det kommer gå bra<333

Idag har jag sett ut så här:



Idag är det Andra Avenyn och jag ska ju ha snacks till det, så jag köpte en Schweizer nöt.
Och sen när jag kom hem så fick jag 3 paket mazariner och 1 paket hallongrottor.
Blir så arg, för då behövde jag ju inte köpa nåt, hahaha.

Men det blir inte även gott snacks utan även mat, Tacos!

Sen är det halv åtta hos mig, bästa matprogramet som gått genom tiderna!, och såå jävla roligt!

Sitter btw och gör läxa, engelska och samhäll. Kan det bli värre, hahaha.

Nee nu ska jag gå och laga mat, puss på er<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ut som Krillebooi!

Med andra ord du ser ut som en bögprostituerad!

Jävla stockholmare, ska bränna sönder din stad!!!

2010-01-20 @ 19:31:59
Postat av: Larssa

hahaha. komiskt att du har världens fulaste header sen står det: Love Fashion hahahaha! kan inte sluta garva.

2010-01-25 @ 09:28:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0