gomorgon Agania, hihi

Idag får jag säkert min mobil! Det kommer säkert bli en likadan för den var superbra :)
Hoppas jag får kort och sådant idag också.

Och som vanligt på morgonen så kollar jag in dem hetaste prylarna och idag fann jag något annvändbart.

men hoppas ni får en bra dag idag alla underbara läsare<33

Det är den tiden på året då man klär på sig lager på lager från topp till tå när man ska bege sig ut. Många av oss har ett trick som vi använder för våra vantar och mössor – strax innan man går ut, så kan man lägga dem en stund på elementet för att de ska bli extra varma och sköna. Värme är ett nödvändigt ont i vårt kalla klimat.

Jag upptäckte ett smart koncept, dock. Tänk er att vandra ute i minusgrader samtidigt som din mössa och handskar värms upp tack vare ultratunna solpaneler som sitter på ovansidorna. Detta ger en härlig värme åt kroppen och underlättar kylan. Solpanelerna är vackert utformade som snöflingor på både handskar och mössa, så det är ingen knepig, hjälm-liknande huvudbonad vi talar om. Denna idé är döpt till Endless Warm och kommer från Yiran Qian, en person från Tyskland som är finalist i DesignBoom’s Green Life-tävling. Vi får hoppas, för våra frusna fingrars skull, att dessa börjar massproduceras! [Ecouterre]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0