haha hade rätt! kärlek= trasigt | hat= bloggare som tror dem kan mode

Har alltid haft rätt, det är inne med trasiga jeans och lappade byxor.
Och jag skrev ett inlägg där jag ville ha ett par trasiga jeans och ju fort jag skrev det så gick ju iDerman på mig och skrev:

(inlägget var riktat mot mig, eftersom hon själv skrev det i en kommentar till mig!)

5. KILLAR MED "TRASHY" STIL

Varför köpa byxor med hål? Okej nu låter jag som min egen mamma XD Visst finns det la snygga sånna byxor också, om man inte har råd med lite stil. Jag menar, det hör man ju bara på namnet att det inte är stil trash=sopor! ;)



Och nu har Elin Kling berättat att vårens mode kommer vara etno stilen och lappade byxor och trasigt.
Det här gör att jag har rätt, haha
Så jag vann igen mot en underlägsen bloggare...


Men även att ha mycket färgranna kläder är mode.
Så jag kollade in lite chinos och hittade ett par lila som jag verkligen vill ha!!!



Och när jag får pengar igen så ska det handlas loss, hihi
vill ni köpa dem här chinos så klicka här

Kommentarer
Postat av: Ylva

hon skrev ju bara vad hon själv tyckte...

2010-01-18 @ 19:09:11
URL: http://truthiness.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahahah! För det fösta så är Elin Kling en tjej, JA det är skit snyggt på TJEJER ;) För det andra skrev jag var JAG tyckte, inte vad någon EB modeikon tycker om just nu ^o) Och för det tredje; vart ifrån har du fått att det inlägget var riktat mot dig? Skulle vilja se den kommentaren tack! Nej juste, en finns ju inte ;) :*

2010-01-18 @ 19:12:27
URL: http://iderman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0