haha omg

Asså jag såg nyss på Dr. dolittle2 och shit vad jag skrattade. Jag måste se dem andra filmerna oxå, haha.

Den handlar om en man som kan prata med djur (alla djur) och han ska få en cirkusbjörn att bli kär i en normal björn och det är sjukt kul att se. Filmen är den bästa jag sett på länge så jag tipsar er nu att se denna film för man skrattar från början till slutet.



btw har fått värsta töntiga kommentaren där en annonym skrev att jag borde vara ledssen över min mobil.

Och självklart är jag ledssen men jag går ju inte under för en sådan sak. Jag får helt enkelt köpa ny och försöka få tillbaka alla kontakter igen :p Man måste göra det till något possetivt annars skjuter man ju sig själv, haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0