haha

Godmorgon, hihi
Sitter och skrattar sönder pga en sak.
Asså Jag hoppas jag bara behöver säga detta en gång.

Alla smarta bloggare blir kända!

Och då tänker ni kanske på Kissie att hon inte är smart, men hallå hon provecerar som fan och bara spelar med sina läsare. Kenza är smart, ja alla dem stora bloggarna är smarta.
Sen om man gillar dem eller ej har ju ingen betydelse.

Men nu till min anledning:
Jag är smart av mig, och jag säger bara det att jag skriver vad fan jag vill i min blogg.
Jag tänker innan jag lägger upp något, som många inte gör.
Ni tycker säkert att jag inte gör det, men tänk ett steg till och ni kommer nog fatta vrf.

Så nu får ni lista ut resten, hihi

Ska dra och äta nu och sen ska jag ta bussen, jippie (not)

Kommentarer
Postat av: ett fan

du säger att alla smarta bloggare blir kända och att du är smart (och du är väl en bloggare? inte sant?... men är du känd? nej det är du inte! Inte så smart matte där grabben...

2010-01-15 @ 17:34:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0