Hemma<3 | idiot bloggare=hat

Harregud, bussen var sen 10 min så när jag kom till hb så kunde jag knappt komma ur bussen för den var knökad! Och så fick jag springa till min nästa buss. Jag han men det var nära ögat att jag missade den.

Sen så sitter jag och skrattar fortfarande över F***Lisa som påstår att det där jag skrev om Robert Pattinson var falskt! Asså är hon dum i huvet, vrf skulle jag hitta på en sådan historia, haha
Sen tycker hon om att se döda katter och hatar trasiga jeans. Hon diskriminerar även oss bloggare, men hon kan ta och köra upp något i sig, haha.

Nee men jag fattar inte vad det är hon vill, så töntig är hon.
Lilla äckliga lisa om du nu ska klaga på min blogg som du inte ens behöver läsa så kan du ju kolla in din egna blogg som är ännu värre.


Nee nu blev jag på dåligt humör, hahaha.
Ska ta mig en varm choklad och en cupcake, mys

Här är onormala lisas blogg

Kommentarer
Postat av: Johan

Har kollat in hennes blogg och hon är ju helt bombad. Borde inte hon lägga ner sin blogg?

Älskar din nya blogg Eddie, den kommer komma jättelångt, kram

2010-01-14 @ 16:35:51
Postat av: Ylva

Eddie, hon nämner ingenting om dig i sina inlägg så du har ingen rätt att hoppa på henne på det sättet.

Och varför gör ni det förresten? :s

anyway gillar jag båda era bloggar, synd bara att ni ska hålla på och tracka varann XD

2010-01-14 @ 18:45:09
URL: http://truthiness.blogg.se/
Postat av: elina

herregud! hur gammal är du eddie? förhelvete. du är pinsam

2010-01-15 @ 00:33:15
URL: http://svensonn.blogg.se/
Postat av: Jocke

Måste hålla med Elina på detta... e du 5 år lr va fan håller du på med...

och du ska passa dig för att säga dumma/idiotiska saker om mina kompisar... finns de nått jag hatar så e de idioter som snackar skit om mina kompisar.. tänkte att jag ska komma och ta ett snack med dig ikväll..

2010-01-15 @ 13:19:33
Postat av: din beundrare

jag förundras över att din vän johan inte har bättre saker för sig än att sitta inne på din blogg hela tiden... det måste han ju helt enkelt göraeftersom han har lyckats läsa ditt blogginlägg, kolla lisas blogg, konstatera att hon är bombad och komentera det 3 minuter och 21 sekunder efter att du postade ditt blogginlägg... Det kan inte vara så att denna Johan är en fiktiv person som finns i din lilla fantasivärld?

2010-01-15 @ 17:42:15
Postat av: :)

jag har fått mig en ny idol - föregående talare <3

2010-01-15 @ 21:12:13
Postat av: Lisa

Haha fan va kul att du är för feg för att visa alla komentarerna Eddie, visar bara hur rädd du blev när du fick det ;) mohahahahaha



Och jag håller med om det där om "Johan"... Lilla vännen skaffa riktiga vänner, man tycker ju nästan synd om dig :')

2010-01-16 @ 02:09:41
URL: http://iderman.blogg.se/
Postat av: Jocke

Du va visst inte där jag trodde du skulle vara igår :( jävligt synd de.. men kommer nog allt se dig nån dag framöver....

2010-01-16 @ 15:34:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0