Hiss & Diss



Det var ett tag sen nu jag gjorde Hiss&Diss så här kommer det igen :)




Våren:
Vem längtar inte till våren nu??
Jag längtar som fan efter värmen, då man kan gå i tunna kläder och man kan bada och sola.
Och festa utomhus!!!!
Våren, kom nu!!!!!!!

Mobil:
Herregud vad jag saknade min mobil när jag hade tappat den. Att inte kunna messa eller ringa!
Det var förfärligt jobbigt. Sen så kollar man ju klockan på mobilen och jag kom ju lite försent hela tiden pga att jag inte hade någon. Men nu har jag mobil som jag vill hissa högt, hahah. Lovely!




Kissie:
Det är inte första gången som jag stör mig på Kissie (Alexandra)
Hon är säkert jätesnäll och så om man gjorde om henne, men sluta göra om dig till något du inte är!
Och ett tips, skaffa photoshop. Dina resultat blir så mycket bättre då :p



is:
Ja, alla ni som ramlat pga halka. Ni är inte ensamma!
Jag hatar is och kyla!
Man kan ju fan inte ens gå någonstans utan at man känner hur fötterna glider!
T.o.m. inne så är det halt på vissa ställen. Man får ju lätt panik asså.
Sen så sitter man på bussen och tänker bara på, kommer bussen köra ner i diket?
HATAR VINTERN!!!


Det var väl det, kommer inte på något annat att dissa eller hissa :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0