Hiss & Diss


Ja nu kommer den här bloggens första Hiss & Diss.
Och jag har alltid haft inget att skriva om när jag skrivit hiss & diss men nu så har jag det
Ingen nåd, hahaha



Nära vänner
Jag har alltid tur när det handlar om nära vänner.
Jag har underbara vänner som ställer upp för en och som inte klagar på allt man gör.
Jag har inte bara nära vänner i Sverige utan även i Usa.
Jag har vänner typ från alla världens haha, nee men dem som tror jag bara har i sverige har fel.

IP adresser
Hahaha, jag skrattar jämnt när jag ser att folk skriver med olika namn eller anomymt med samma ip adress.
Och jag kan säga det att jag skulle aldrig göra det, såå barnsligt.

Värme
Jag älskar värme och passar inte in i Sveriges kalla klimat. Jag behöver 40 grader för att klara mig hahaha.
Sen så gör värmen att vi inte får någon snö eller is. Och så behöver inte färjan som jag tar varje morgon frysa fast.
Så stor hiss till värme<3




Idiotiska bloggare
Finns det något värre en bloggare som sitter och skriver falska saker om andra, nej!
Har ju vart i "Bloggkrig" med iDerman denna vecka och det är ju inte så konstigt när hon skriver skit.
Som att alla katter ska dö :O
Sen så anklagas det att jag skriver anonyma kommentarer, något jag aldrig gör!
Hallå jag vill visa min blogg så mycket som möjligt och då skriver jag ju inget anonymt, haha.

Hot
Tycker det är barnsligt att man skickar andra med hot mot än, ok jag har skickat hot mot iDerman men jag skickade inte någon som skickar hot mot någon. Tycker det är barnsligt när man inte kan ta ansvar för det man säger!

Snacka skit om mina vänner
Tycker att man inte har något liv om man börjar klaga på andras vänner.
Hallå vad fan har dem gjort liksom.
Min kompis Johan Andersson som bor i USA har fått lite skit kommentarer.
Men det är barnsligt att man ens pratar skit om andras vänner.
Det är ok att prata skit om mig som skriver bloggen, men att sen skicka kommentarer som att jag och Johan slickar röv mm, är bara dagis nivå.
Han bor i USA och jag bor i Sverige så det blir lite svårt.
Sen så sluta skicka kommentarer som att jag hänger med töntiga människor. Jag är med vem fan jag vill.
Dem är mina vänner och ni som skickar skit är idioter, haha



Ja det var väl det.
sen var det en sak till. Vrf Johan inte skriver kommentarer eller är med min fanclub på fb är för att han inte är inne på facebook så mycket. Han är Modell, jobbar på ett data företag och ska gifta sig snart. Så han har helt enkelt inte tid. Sen så har vi något vi delar med bloggen men inget inom bloggen.

Btw: Min kamera kastade jag i vägen nyss, den ville inte starta. (lugn inte min system kamera)
Och nu startar den inte alls... Men video blogg kommer imorgon<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

"Johan" skriver inte kommentarer och är inte med i din fanclub för att han INTE FINNS... Lilla gubben, skaffa hjälp ;(

2010-01-16 @ 18:45:19
URL: http://iderman.blogg.se/
Postat av: Johan

Vad fan är detta igentligen! Jag är borta i 2 dagar och det börjar hagla dumma kommentarer om mig.

Asså tror ni att jag viil bli ett fan av Eddie när vi ändå är jättebra vänner?

Det är ju bara sjukt. Jag och Eddie har en sak gemensamt och då börjar alla snacka skit.

Jag har ett jobb att göra och hinner inte vara inne på facebook. Men Eddies blogg ligger på mitt företag så det är självklart att jag läser hans blogg då.

Sen tycker jag som dig Eddie, hon Lisa värkar ju vara dum i huvudet som ger sig på andra.

Eddie jag älskar kläderna så mycket som du lagt upp att jag själv har beställt några från kill avdelningen. Saknar dig<333

2010-01-16 @ 19:24:16
Postat av: Jocke

Nu snackar du så jävla mycket skit va???



DU vill inte att man ska snacka skit om dina kompisar?? Varför snackar du då skit om MINA kompisar? :S detta e så mycket dubbel moral att de itne är klokt.. man får inte snacka skit om dina kompisar men du får säga vad du vill?? om inte detta e sjukt så vet jag inte..

så med andra ord så kan inte du ha ett liv?? för snackar man skit om andras vänner så har man väll inte de?? lr vad skrev du i detta inlägget??



"Tycker att man inte har något liv om man börjar klaga på andras vänner."



"Men det är barnsligt att man ens pratar skit om andras vänner."



Här har vi 2 saker du sa i detta inlägget.. men du står då fan inte för vad du säger med tanke på att du snackar skit om min kompis.. :S



och om du med hot menar mig.. så har då fan inte lisa bett mig göra de.. :S Ja säger exakt vad JAG tycker inte någon annan..



Jag står iaf för vem jag är.. till skillnad från många andra.. vill du veta så är det bara att fråga..

2010-01-16 @ 23:07:53
Postat av: En beundrare

Jag har börjat tro mer och mer på Johan nu Eddie... Han har jo facebook och där har han ju till och med 14 vänner(!) (och alla verkar ju vara kopplade till dig på ett eller annat sätt...)

Nej men alla vet att Johan från USA är du Eddie. Han gör likadana stavfel som du och allt annat tyder på att han inte finns (tex har du bara laddat upp en bild av honom gång på gång vad jag kan se...

Men vad jag kan se är Johan det enda uppenbara du har hittat på på den här bloggen... Det var ju bra mycket mer på den förra menar jag. Stor förbättring:)



Sen tycker jag att både Lisa och Jocke kan ta och knipa igen sina små käftar. Ni är ju fan dumma i huvudet båda två!

2010-01-17 @ 12:51:48
Postat av: Jocke

ska jag knipa käft? om du läser vad ja skrev i förra kommentaren så ser du att jag har tagit "citat" från eddies blogg.. och sedan på nått sätt när allt är så dåligt å fel så gör han exakt samma sak..



Men vrf ska ja bry mig om vad någon som inte äns vågar skriva sitt namn tycker :S troligtvis bara eddie som håller på :O oj då va de sant :O:O



med tanke pa att eddie, Nemi, den som Hatar lisa :P och Anonym har samma ip så är changsen ganska stor att detta är samma oxå..



om de nu inte är så blir jag väldigt förvånad..



men om du ska säga till någon så bör du våga skriva vem du är.. annars är de bara patetiskt.. vem som helst kan ju säga saker som man inte behöver stå för sen.. men de e fan få som vågar stå för vad dom säger...



så för att sammanfatta: SKRIV vem du e annars bryr ja mig lika mkt om vad du säger som.. ja du vet inte va ja ska säga men men.. (Skiter fullständigt i vad du säger)

2010-01-17 @ 23:38:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0