Ja!!!

Vilken dag! såå lovely!

Ni vet ju redan om att jag kanske skulle köpa ett stativ till kameran idag och gissa vad, jag har köpt ett!
Mamma var så snäll så hon kunde köra mig.

Passade även åt att köpa vår-sommar-höst skor. Dem kostade bara 200 spänn så det var verkligen ett fynd, hihi.

Men det är ju snö nu så jag får vänta ett tag på att få använda dem...

Kollade igenom alla bilderna jag tog idag och jag valde ut veckans foto ur dem och dagens foto.
Hihi, Jossan kan verkligen bjuda på sig själv.
Och kolla in strålen från Tanjas mun, hahaha omg!

Nu ska jag lägga mig ner och bara köra ren yoga, hihi puss!


veckans foto!


Dagens foto


Här kommer skorna :)


här är stativet




Alla ni som vill ha några foton från dagen, tyvär så funkar inte min mail och det tar ca 20 min för varje bild att ladda upp. Så jag lägger upp på facebook men inte idag för jag har inte tid :/

Kommentarer
Postat av: Marika

När kommer ditt videoinlägg? Jag ser verkligen fram emot det! :D

2010-01-23 @ 23:42:59
Postat av: L-jaay

Gillar skorna ! :)

2010-01-24 @ 19:15:05
URL: http://ljaay.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0