omg!

Pinsamt, såå jävla pinsamt!

Att anklaga Johan min kompis som bor i USA, det är lågt!
Det kanske är så att jag och Johan gör en sak i bloggen som vi delar, och det är ju självklart att han är inne på min blogg då.
Johan Andersson är ingen fantasiperson och jag skrattar bara åt att man kan komma på en sådan sak.
Han har Facebook och det finns många vittnen om att han lever så detta är så pinsamt till den som skrev att han är en fantasi.

Nu fick jag värsta skrattanfallet så jag måste gå och ta cola, haha.

Imon på bloggen så kommer det bli Fashion!
Från billigt till svindyrt, missa inte det.
Blir även skvaller.

På Söndag så blir det skvaller och mys.


Där har ni helgens bloggning<3

Kommentarer
Postat av: elina

det hade ju inte varit konstigt om du hittade på han johan, för det har ju hänt förut..

2010-01-15 @ 19:36:12
URL: http://svensonn.blogg.se/
Postat av: Marika :D

eddie, jag gillar verkligen din blogg följde din gamla också^^ den är jättemysig! ^^ men det hade varkligen varit HUR kul som helst om du hade lagt in en videoblogg då och då! Känns som man hade liskom, lärt känna dig bättre eller vad man ska säga :D kramkram

2010-01-15 @ 21:14:34
Postat av: Joakim

Tjabba! Läget då?

2010-01-15 @ 23:46:17
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Iknowsomeones....

Marika, han kan inte lägga upp videobloggar, för att han sönderredigerar alla sina bilder, och om han inte gör det blir folk rädda och slutar läsa hans blogg för att dom gärna vill ha kvar aptiten.



Now, chase me.

2010-01-16 @ 11:04:55
Postat av: din beundrare igen

Hoppsan nu blev det missförstånd. Eddie det var inte så att jag anklagade Johan för något... jag anklagade dig för att ha hittat på honom...

Men okej, om vi nu låtsas att han finns, varför har inte han svarat på inlägget? Han verkar ju sitta online på din blogg 24/7? Inte sant? Vore ju mer troligt att han försvarade sig om han nu finns än att du behöver göra det...?

Btw en grej till bara, om johan nu finns, har facebook och är en god vän till, borde han väl vara medlem i din fansida på facebook, men vad jag kan se är han inte det? Skumt...

En sak til förresten, nu när du ska börja videoblogga tycker jag det vore trevligt med ett gästvideoinlägg från Johan. Vore inte det trevligt?

2010-01-16 @ 15:44:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0