omg

När ni läser detta så borde ni inte klaga på mig, detta är mina åsikter!

Idag när jag kom till hb (hjalmar brantingsplatsen) när jag var på väg hem så kom det två bratz killar.
Och jag har igentligen inget problem med bratz killar, men dem här två hade äcklig bakåtslickat hår och otroligt dyra kläder på sig. Den ena av dem bara bara Henri LLoyd! Asså det är ju inget billigt märke!



Jag tyckte dem såg väldigt roliga ut, för dem kunde inte mode.
Man blandar inte rött och rosa, eller ornage och grönt..
Men jag kan ju säga att dem hade på sig kläder för ca 20000 kr vardera!
Inget att leka med, haha.

Sen kollade jag bort och då hörde jag någon som spydde så jag vände mig om och såg en kille stå och spy!
Vrf, jo han såg dem här killarna som hade börjat råhångla medans jag tittat bort!

Man gör ju inte sådant öppet, hallå alla människor är inte vana vid homosexuella.
Och gud vad jag började skratta, asså det är ju jätte gulligt när man vågar stå för vem man är.
Men det var sååå för mycket!

Tycker lite synd om killen som spydde...

Men jag tycker som här, hbt = tummen upp   bratz = tummen ner







Det roliga är vrf 2 bratz står på en busshållsplats, bode dem inte åka sportbil lr nåt, hahah, bara skämta.

Vad tycker ni om detta föressten?
Är det ok att se sådant här, eller skulle ni spytt?


Och för att ni ska veta vrf jag stödjer hbt, är för att jag känner över 50 st hbt killar! Känn på den ni, hahaha.



Btw, jag har glömt att säga att jag räddade en pansionär igår när jag skulle hem.
Hade precis kommit utanför skolan då en tant gick framför mig. Hon snubblade till och ramlade bakåt.
Tur var jag där och fångade henne. Hon sa åhh tack, snälla.
hihi, jag är ju grym, hahaha
Vissa bloggare hatar mig men pansionärerna älskar mig, haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

De ända som gillar dig är pensionärerna, vilken bedrift Eddie! (Y)

2010-01-19 @ 20:08:42
URL: http://iderman.blogg.se/
Postat av: breiten

Henri Lloyd är ju förfaen inte dyrt O.o :P

2010-01-20 @ 17:58:46
URL: http://breiten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0