Omg

Idag har klassen campat i rondellen i kungälv och gjort mycket annat kul.
Men jag kan inte säga mer än så just nu.

Senare idag kommer ni få se bilder på hur vi gjorde det, och vet ni vad!
Vi kommer vara med i KP (kungälvs posten)

Och det kommer bli hur kul som helst :)
Men ja som jag sa tidigare och som häromdagen så kommer jag lägga upp videon på bloggen så ni får se allt.




Idag kommer Glee!!!
Och som vanligt så kommer jag sitta bänkad framför tv och titta. Jag har massor av snacks kvar från igår så jag ska bara köpa en cola och sen har jag min pangkväll, hahaha

Och vet ni vad, jag ska prata om dödstraff sen och jag ska vara för!, hihi wuhu.
Kommer nog bli bra men efter det så kan man gå hem och då ska jag och mamma kanske köpa ett stativ till kameran!
Fuck vad gött, äntligen.

Men puss på er, måste gå nu <333

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0