Pancakes! <3

hulahulu, in my head
haha, nee men jag har stått och lagat pankakor nu och familjen tyckte visst om det för det blev inga kvar :0

haha, och brorsan gav mig en låt som kommer bli veckans bästa. Replay!
Har btw ringt runt och frågat alla möjliga om min mobil.

Det roliga var när jag ringde till telia och en kille svarade.

Jag: Hej jag skulle vilja spärra min mobil
Han: Ja det skulle jag kunna ordna, vilket nummer har du?
Jag: 0761070203
Han: Vad heter du?
Jag: Eddie Nielsen
Han: ok Eddie, jag ska fixa detta åt dig.
Jag: Tack
Han: Föressten du har en väldigt gullig röst så jag spärrar den direkt och ha en bra dag nu Eddie.


Guuud vad gulligt, haha jag skrattar än!

Här kommer bilder<3





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0