sammanfattning av dagen...

Asså jag tänkte ju att jag skulle få sova längre nu när jag inte har körkortsteori, men nej jag har matte istället.
Så dubbel matte och mats idag, wuhu kan dte bli sämre haha.

Btw jag och nanna sa dagens kommentar!

Jag: åh vilken odour!
Nanna: Vem dör?

hahahaha.

Sen så märkte jag när jag åkte hem att det var väldigt varmt ute och solen lyste. Så jag satt och solade ansiktet hela vägen hem. Sen när jag gick på färjan så tog jag lite foton och några blev otroligt bra, hehe.

Ska ta och äta lite nu och sen så ska jag göra lite matte.

Sen blir det Guld Bagge Galan kl 20.00 på svt.

Längtar, hihi.

Och btw, jag kommer skapa en kategori som kommer heta Jag tjuvlyssnar

Detta är för att jag hör så mycket roligt varje dag på bussen eller i skolan.
Som idag så satt det två killar framför mig i bussen imorse och det slutade så här:

Första killen: Shit här kommer en snygging
(En blondin kommer på bussen)
Andra killen: Omg!
Första killen: Ser du vilka bröst hon har eller
Andra killen: Tror det rör sig i mina byxor

tystnad...

hahahahaha omg! så jävla roligt, satt för mig själv och skrattade.
här kommer bilder jag tog:







Nu orkar jag inte lägga upp mer, den sista bilden tog fan 42 min att ladda upp! segt as hell!

lovely <3

Kommentarer
Postat av: Marika

Men Eddie, du sa att du inte kunde lägga upp videos för att du inte har någon kamera? Vad har du tagit dina bilder med då? från detta inlägget och från pannkaksdagen? :o

2010-01-25 @ 19:09:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0