sanning idiot!

Har haft en bra skoldag idag med mina lovely vänner<3

Men jag blir så trött när folk tror man ljuger!
Ska igentligen inte skriva vrf jag är arg men när jag säger sanning så är det sanning!

Men det fattar ju inte två stycken som går mig på nerverna. Som försöker vara något dem inte är!
Dem tror dem har mina vänner på deras sida men hahaha, det är bara barnsligt.

Liksom väx upp, ni är ju soppas gamla båda två!
Och btw, C.. sluta klia dig på ditt sår! OMG


Så nu blev jag genast mycket gladare, hahaha.
Ska ta och fixa lie funktioner i min mobil så att jag kan fixa video :)
Och så ska jag ta en stor kopp med härligt uppfriskande te, så lovely!

Kommentarer
Postat av: josefina

Te i love!

bra skrivet eddie :)

2010-01-29 @ 15:44:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0