Svar på tal!

Fråga:
Vrf har du alla dem där länderna på din header? Tycker du om dem länderna eller skulle du vilja bo i dem?


Svar:
Jo jag har dem länderna på min header för jag älskar dem.
Som ni ser så är det länderna Sverige, Grekland, Japan, USA, Danmark och Thailand.

Sverige: Jag älskar Sverige för jag är uppväxt här och vårat land är bra på alla sett och vis. Sen finns det saker som jag kan vara utan och det är vårat störda väder...

Grekland: Jag har alltid velat åka till Grekland för jag gillar deras kultur och alla byggnader. Det värkar så underbart i Grekland med alla små öar och härlig värme. Maten är ju oxå supergod...

Japan: Jag har alltid velat åka till Japan för dem har saker som inte finns någon annanstans i hela världen. Dem är också så glada och dem har så härliga kläder och sporter, haha. Dem har även god mat och massor av shopping!

USA: Allas drömland, hehe. Nee men jag gillar USA och all deras shopping och storstäder. Sen så har jag många vänner i USA och när jag har råd så vill jag flytta till Kalifornien. Men det jag ogillar är deras utsläpp...

Danmark: Det ni kanske inte vet är att jag är lite dansk. Jag gillar även Danmark för det är platt och det finns så underbara människor i Danmark. Man får ju även gå på krogen när man är 16 och det danska språket är så mysigt.

Thailand: Jag har alltid velat åka till Thailand, men har bara kommit till Indien. Men jag har verkligen en dröm om att åka till Thailand för dem har ju allt, värme, shopping, kultur och underbara människor. En blandning av alla mina favoritländer. Min familj skulle faktiskt åka till Thailand när tsunamin kom. Men tack vare mamma som inte orkade åka så lång utan att få röka räddade oss genom att åka till kanarieöarna.


Så nu vet ni lite granna om varför jag vill till alla dem här ländena och varför jag har dem på headern.


Här kommer en bild från kanarieöarna och visst var jag och min brorsa små!
Jag är till höger :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0