tjuvlyssnat!

Mitt första inlägg där jag skriver om vad andra har sagt under dagen som är så hopplöst roliga.
Hör ju massor på bussen!
Jag vill inte likna tjuvlyssnat.se med att skriva varje dag! Men lite då och då :)




Två killar satt och pratade bredvid mig i bussen.
samtalet slutade nog inte som det skulle

Första killen: Har Sofie bytt nummer
Andra killen: Vad menar du?
Första killen: Vad tor du jag menar, svara ja eller nej (garvar)
Andra killen: Ja det har hon hurså?
Första killen: Gött
Andra killen: Jag vet vart du vill komma med det här och bara så du vet så är det min flickvän!

tystnad

Första killen: Men varför blir du så sur!
Andra killen: ja du vill fan ha sex med henne eller hur?
Första killen: Nej det vill jag fan inte!
Andra killen: Varför inte? (förvånat)
 
tystnad

Första killen: FÖR ATT JAG ÄR BÖG!!! (jättehögt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovely

2011-03-18 @ 12:28:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0