vilken morgon hahah!

Det händer ju alltid saker när jag ska åka till gbg.

Och nu när jkag stod i busskuren på andra sidan färjan så kom färjan full med bilar.
Och när dem skulle åka av så fick en bil motorstopp precis vid kanten av färjan!

Och dem i bilen gick ut och började putta upp bilen på vägen, och till slut lyckades dem.
Men sen släppte dem bilden och då började den rulla bakåt! 
Fan vad alla skrek hahaha.


Sen måste jag säga att göteborgare är dumma i huvet ibland hahaha.
När jag skulle byta buss på hjalmar brantingsplatsen så kom det 2 st ytterby bussar samtidigt. Och det var ca 50 st pers på busshållsplatsen och alla gick på den första bussen!

Och jag gick på den andra och fick sitta själv, hahaha, fan vad gött!

 Men nu sitter jag och har lektion och sen idag så ska jag få ny mobil och göra lite annat, hihi

så puss på er<3

 

bara för att ...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0