what! 50,000kr för ett barn




Ja ni läste rätt!

I Indien (där jag varit 2 gånger) kan man köpa ett barn genom en klinik med surrogatmammor.

Såg detta nyss på tv4!

Surrogatmammor är kvinnor som säljer sin livmoder.
Asså en surrogatmamma får från en annan familj spermier. Sen blir hon med barn. När hon sen föder barnet så lämnas barnet till den familjen hon får spermierna ifrån för pengar.

Detta börjar bli allt vanligare i Indien där man kan köpa ett barn för 50,000kr
Detta är för att Indierna är inte speciellt rika av sig.

Och 50,000 kr = 250,000 indiska kr

Hoppas ni fattar.
Så om man har en partner och vill ha barns fasten man själv inte kan få barn så kan man låta någon annan bära barnet under 9 mån för 50,000.


Detta är något jag tycker är hemskt verkligen.
Men jag tror detta är en fördel för många homosexuella som vill ha barn men som har samma gener.

Låter konstigt men det är bara en sak jag tror...


Vad tycker ni om detta för själv låter det hemsk att en kvinna bara ska få 50,000 kr för att bära ett barn i 9 mån.
Själv hade jag erbjudit minst 100,000kr


Skrämmande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Men jag tror detta är en fördel för många homosexuella som vill ha barn men som har samma gener."



Incestbögar? D:

2010-01-26 @ 22:12:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0