what? och snygg klädsel!

Ibland blir man orolig för folk. Som ni vet så ligger bloggen i "krig" med iDerman
Och jag var inne nyss på hennes kassa blogg för jag fick någon konstig kommentar att jag ska sluta hitta på namn och skriva elaka kommentarer!

Ska bara säga att det är inte jag som skrivit kommentarerna och om ni vill ha det bekräftat så kan ju Lisa säga ip nummrerna.

Så barnsligt att folk inte fattar att jag talar sanning.
Sen så måste jag medge att alla dem kommentarerna är väldigt roliga att läsa. Hon får dålig kritik från andra, inte bara från mig.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Nu till det jag skulle skriva om, har hittat en underbar jacka till tjejer.
och idag är jag så snäll att jag ska lägga ut länken till sidan :)

Detta finns på Stayhard Fashionline

Vill ni komma till jackan så klicka här

Kommentarer
Postat av: jocke

Längesen ja läste så här roliga saker... (du e bög va) annars e de nått som e fel :S ska bli jävligt skoj att se video blogg... har en känsla av att man inte kommer kunna låta bli att vika sig av skratt.. :D längtar..

2010-01-16 @ 15:40:53
Postat av: Anonym

Jocke vet du vad särskrivning är och när det används?

2010-01-16 @ 16:45:35
Postat av: Jocke

Haha nu e de anonym IGEN :O vågar ingen stå för vad dom säger? tyvär så e ja inte nån jävla pluggis och skiter fullständigt i de men men.. Säg vad du heter så kanske man kan ta dig seriöst.. :O oj just de ingen vågar stå för vad dom säger..

2010-01-17 @ 23:46:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0