Allt gick fel!

Allt gick fel när jag föddes, så enkelt var det. Jag råkar ut för allt ont här i världen :(

När vi åkte till Banken idag så hade dem slarvat bort mina enheter på datorn!
Så nu måste jag byta kort och fixa en jävla massa!!!
Detta betyder att jag kanske inte får mina sommarjobbs pengar! Och om jag inte får det ska jag stämma hela banken för jag har rätt att göra det!
Mina pengar på mina kort går ju förlorade och jag kan inte gö ett piss!!!
Blir jävligt förbannad!!!!!!

Och så klippte jag mig idag och det ser förjävligt ut, bad om pengarna tillbaka men jag ser fortfarande inte bra ut!
Och så var jag tvungen att ta id kortet som ska sitta på min leggitimation... Detta suger totalt!!!
Tänker inte visa mig i bloggen på ett bra tag!

Är jävligt förbannad och just nu vill jag bara spy och gå och dö.... cya bloggläsare om jag ens orkar mer...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0