Asgrym dag igår :D

Igår var jag i gbg och så här såg min dag ut:

Jag vaknade 8 för att göra mig i ordning^^
Sen tog jag bussen till backaplan.
Jag skulle vänta på att Nanna skulle komma för Frida hade missat tåget och därmed missade hon bion... :(
När jag gick runt på backaplan så kom det 2 bloggläsare och ville få autograf^^ Jättesöta var dem :D
Sen åkte jag till Femman där jag köpte ett par Sverige kallingar, haha.
Kollade runt där en stund och sen åkte jag tillbaka till Backaplan, varm och svettig :/
Det var fullsmockat med folk överallt och det var över 30 grader varmt!!!
Sen mötte jag Nanna och hon gav mig presenter, lite väl pinsamt för hon ville att jag skulle bära dem runt halsen, haha.
Sen kollade vi skor till Nanna men dagens utbud av gladiatorskor är liten! Så vi hittade inget utan blev bara varmare och varmare.
Sen åkte vi till femman och handlade lite och sen åkte vi spårvagn till bion.
Vi råkade ta fel spårvagn för den åkte runt hela gbg innan vi kom till Ullevi, haha^^
Sen köpte vi godis, snacks och popcorn^^ Vi ordnade så att Frida fick sin biljett tillbaka oxå :D
Det roliga med bion var att 258 platser var lediga! Det brukar vara fullsatt när Twilight är på bio! Men njee det var väl för varmt...
Bion var uberbra och så romantisk haha. Jättebra var den faktiskt^^
Sen mötte vi upp Frida och gick till Max för att kissa^^
Sen slog jag upp paketen och då fick jag sådana där man blåser i så kommer det ljud?..
I alla fall så blåste vi och hela gbg hörde oss hahaha
Vi hade verkligen roligt och sen gick vi till Donken för att äta.
Och asså, ät aldrig i gbg på donken för dem som arbetar där suger totalt!
Men Mikael ringde, jättegulligt av honom^^ He made my day hehe
Sen åt vi och var glada och sen åkte vi hem.

Det var verkligen en underbar dag, lite väl varm men vad gör det när man är med sina bästa vänner<333


Jag igår^^
T-shirt - Cubus
Shorts - JC
Skor- Stadium
Glasögon - JC
Halsband och armband - Ullared


Mina änglar<3


Presenter mm.

Godis, nyttigheter, kalas saker, cider, kondomeri  hahaha...

Jag köpte kallingarna där, 30 kr (jättebilligt)
Och så fick jag ett blått glas på donken :D

Aja, ha det gött för nu ska jag äta frukost<3

Kommentarer
Postat av: jimmy

satan va snygg du är

2010-09-25 @ 04:17:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0