Dags för målning^^

Igår kunde ingen köra in mig till maxi men idag ska jag dit och då får jag veta hur mycket pengar jag fick.
Ska även inhandla massa saker^^

Men inte bara det ska göras idag utan jag ska börja måla i köket.
Flyttade in förra sommaren men vi har inte orkat måla. Så nu är det dags^^
Lägger upp före och efter bilder sen när allt är klart.

Imon ska jag och brorsan med Sofia (soc) åka till Tanumstrand för att bara chillidilla och äta gott.
Ska vara där hela dagen och det blir nog årets första dopp?? ;)

På fredag ska jag in till Kungälv då det är Vikingamarknad!!! Detta är ju något jag måste gå på för man kan hitta många fynd^^
Ska försöka hitta ett par jeans som jag kan klippa ner till shorts<3

Men ni får ha det uberbra kära läsare


me today^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0