Final...

Jag är verkligen inte ett stort fan av fotboll (bortsett från IFK)

Men idag kan man känna stämningen av att det är Final i VM!
Mer än 500000000 kommer kolla på Finalen ikväll mellan Holland och Spanien.
Själv hoppas jag att Holland kommer vinna för det är ett sådant udda land.
Men ändå känns det som Spanien har segern i handen?

Aja, ska nog kolla lite om det nu inte blir så att jag och dem nya + gamla grannarna sitter ute hela kvällen..
Aja, lycka till, till det landet som vinner.

Men nu ska jag ut och tända grillen och lite regn har ingen dött av hehe^^


Spanien eller Holland?? (skitsamma)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Go Spanien, go Spanien!

2010-07-11 @ 20:09:11
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0