Fullt schema... + music

Tjenare i hippielandet^^
Idag har jag målat och sen har jag och Carro målat mm.
Mycket målning idag, hehe.
Imon ska jag antagligen fortsätta måla och hoppas på att jag inte får något i håret igen^^
Råkade få en fin slinga, haha.

Sen på måndag blir det jättekul, säger inte vrf.
Men på Tisdag ska jag och Frida<3 åka in till stan för handling<3333
Då ska jag till Weekday, Styhard, Din sko, Beyond retro och andra underbara klädbutiker^^
Jättemysigt att gå med Frida för det blir inte så mycket tjat och vi har alltid roligt :D
Synd bara att mitt lägg inte har kommit annars så skulle jag och hon kunna sätta oss för inhandling av öl..
Men men, när jag väl får mitt blir det att ringa henne och sen ut och festa<3

Hela min vecka är fullbokad känns det som och om klassen läser detta, 
Skärp er! Vi ska väl ha en klassfest??? Än så länge är det bara typ 12 pers som ska gå..
Aja, annars är det bara 23 dagar kvar till skolan^^

Nu ska jag däremot se på film och supa cola, men ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

 


Solo - Iyaz


Enrique Iglesias - Ring my bells
Denna låten betyder så mycket Indien för mig^^
Lovely

Kommentarer
Postat av: frida

eddie, jag äääääääälskar dig! :D bara så du vet. det blir fint på tisdag. och jag har ju fortfarande mitt pass :P

2010-07-31 @ 22:57:05
URL: http://fridahellgren.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0