Jag är unik!

Kollar nu på en till säsong av Britain´s next top model.
Och nu kom jag på att jag kan verkligen nästan allt i hela världen.
Det jag inte kan är motorer, annars kan jag allt typ :)
Tyckte jag var en bra egenskap så ville bara skriva ner det^^

Sitter också och funderar på vad världens nästa största klädmärke kan heta, vill ju öppna butik med eget märke så det blev en lång tanke...
Men annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Det är trist väder och då kan man ju inte göra annat en att se på film eller vara vid datorn?

Aja, nu ska jag se på mera avsnitt, ska försöka ha sett 1000 timmar av "next top model" innan sommaren är slut^^
Tror jag klarar det, har ämligen sett 680 timmar redan :D
Btw, jag är glad idag och vet inte vrf men det är en skön känsla hehe.

Kommentarer
Postat av: Alice D

Jag slår dock vad dom att jag skulle vinna över dig i en frågetävling ;)

2010-07-04 @ 17:51:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0