Lång dag igår...

Igår hjälpte jag Carro med deras front på skåpen (luckorna). Vi var tvungna att sätta upp dem och det var lite tungt ibland^^ Har fina skrapsår right now...
Och så lagade vi tacos i mängder och efter att vi ätit kunde man ju knappt gå. Hahaha.
Älskar tacos<3

Sen var det att passa den lille, se på tv och bara hänga.
Filmade deras katt också när han skulle äta, haha.. Kolla in klippet säger jag bara^^
Och så fick jag Airplans på hjärnan (låten) Och den är ju bra, men inte när man nynnar på den i flera timmar haha..

Men idag ska jag jobba och bara slappa, så ni får ha en underbar Lördag<3


Grym låt<3


Kattungen när den sover, (dålig kvalite på mob, jag vet)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Miiiiiin katt :D

2010-07-17 @ 14:02:53
Postat av: Julia ♥

aw, så sööt katt :D

2010-07-17 @ 15:19:10
URL: http://idoljulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0