Plastdockan ska ut!

I stockholm lever Sveriges fulaste kille. Han har opererat sig så mycket att det ser ut som han är gjord av plast!
Han är svinrik för att han lever på sin pappa... Han är 10 gånger värre än Kissie...

Vem pratar jag om?? Jo Christopher Rahlenfeldt!
Vill bara spy när jag ser honom på kort. Ser ju ut som en transa :O Tyvär men han är inte manlig någonstans!!
Detta säger jag för att jag är arg över att folk kan tycka han är snyggast i världen. Men hallå! Alla kan vi operera oss. Men vem fan vill se ut som plast?? bläää.

Nu har åskan försvunnit och jag kan inte sova pga värmen, jag dörr sakta i denna "ugnen"...
Hoppas inte ni läsare smälter bort<3


Plast, och btw han har inte ens några överkropps muskler =bläää!

Kommentarer
Postat av: Gunnnaar

han har inte opererat sig, injektioner däremot, sprutor alltså. sen att han ser plastig ut beror på att han redigerar bilderna så pass mkt. borde du veta som går media. lols.

2010-07-13 @ 01:23:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0