Sista dagen är över!

Nu har jag jobbat mina 3 veckor och dem har flugit förbi!!!
Men gött att man får sina pengar i slutet av månaden (not)
Vill ha dem nu!!!!!

Idag berättade jag för mikael att jag gillade honom, han fattade ingenting.
Aja så det har varit en skön dag med jobbiga drag.
Tycker det är synd att inte få jobba med Lisa, Isabelle och Mikael mer :(
Men men, vi kommer nog hålla kontakten ändå^^

Igår så hade jag en egen begravning, kastade en bunt blommor i älven^^
Tyckte det var fint...

Men nu är det matdags i trädgården och imon ska jag till gbg!!!
Ska möta Frida på centralen och sen Nanna<3
Och då kommer jag ha på mig mina nya kläder idag som jag trösthandlade^^
mycket snygg, lägger upp imon. Men ha det nu gött och njut av solen<333


Saknar dig Sebastian<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0