So nasty of me^^

Så är man förbannad på att banken vill ha en planket ifylld innan dem kan göra något!!
Ska ta och "döda" dem nästa gång om jag behöver skriva i nåt mer!

Men men, när jag och morsan var inne på Maxi så var det en man där inne runt 32 år. Och han såg perfekt ut, hehe. Väsrta modefreeket^^ Tyckte han var en äldre kopia av Andreas Wijk!! Och det är inte dåligt haha.
Spanade in honom lite grann för att se vilka kläder han hade på sig. Och plötsligt vänder han på sig och spanar in mig. Jag lämnade morsan vid frysen och så kom han och sa att jag såg bra ut :O Liksom what, helt ofixad var jag...
Men jag sa åt honom att han såg het ut, hahaha so nasty of me^^
Sen dissa jag honom och gick därifrån, mohahaha.

Nee, över 25 = USH! hahaha...

Aja, nog snackat om det, nu ska jag gå och göra middag. Kyckling och ris, mumma^^
Ha det så bra denna regniga afton<3


Här inne kan allt hända^^

Kommentarer
Postat av: Oskar

Varför i helvete är du bög för?

2010-07-08 @ 18:43:23
Postat av: natalie igen :P

Låt inte denna kommentaren komma ut på din blogg:P



Men det är så att jag bär på din brors barn :S

Säg inget till honom, för det vill jag göra själv.

Så därför känner jag mig lite som en idiot :(

2010-07-09 @ 00:53:46
URL: http://nataliehenriksson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0