Sorry...

Igår så hände det ganska mycket.
Jag kunde inte följa med till stan för att jag kännde mig dålig i magen och det har blivit värre.
Men alla ni som var i Kornhall igår, märkte nog av att det var ett jävla kacklande.
Var ganska arg igår på ett antal personer och det var trafiken och alla andra också.
Men ni som inte var där kommer inte få veta, men jag kan säga som så att vid 3 tiden, jävlar! Ni skulle vart där...

Men idag ska jag bara slappa och vila magen. Kan inte åka till Frida ikväll.
Detta beror på att jag vill inte sitta och spy på en fest om det nu blir så.
Vill ju att hon ska ha en underbar fest^^

Men sorry för dålig bloggning, men mitt nätvärk cpar och jag vet inte vad som är felet. Men bilder mm bara försvinner och jag kan inte lägga upp några heller. Ska ta och ringa Telia och pissa på dem...

Men ni får ha det kempebra <3
Kommentarer
Postat av: natalie o fanny ;D

haha, vad missade vi? XD

2010-07-24 @ 14:57:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0